Susi Ferri
Specialist, Customer Service, Europe
Olen Susi ja työskentelen Suomisella nimikkeellä Specialist, Customer Service, Eurooppa. Asun pienessä, Cañada -nimisessä kylässä keskellä oliivipuita, viinilehtoja ja rauhallista maaseutua. Rakastan aluetta, koska se on turvallinen, hiljainen, vaellusmahdollisuudet ovat loistavat, perheeni ja ystäväni asuvat lähellä, Alicante rantoineen on vain 45 minuutin ajomatkan päässä ja työpaikkani, Suomisen Alicanten tehdas sijaitsee neljän kilometrin päässä kotoani.
Minulla on yliopistotutkinto kauppatieteistä ja Suominen on ollut työnantajani jo yli 10 vuoden ajan. Koko tuon ajan olen työskennellyt Suomisen asiakaspalvelussa tilaus-toimitusketjun parissa.
Työskentely asiakaspalvelussa on erittäin dynaamista ja asiat voivat muuttua sekunnissa. Vaikka olisi suunnitellut ja valmistellut kaiken hyvin etukäteen, jokin yllätys voi muuttaa kaiken. Esimerkiksi tieliikenneonnettomuus, satamalakko, sähkökatkos tai mikä tahansa yllätys voi sekoittaa pakan nopeasti.

Susi Ferri
Asiakaspalvelu pitää lankoja käsissään kaikessa, mikä liittyy asiakkaiden tilauksiin ja toimituksiin. Tiivis ja joustava yhteistyö eri yksiköiden ja henkilöiden, kuten tuotannonsuunnittelun, logistiikan, varaston, myynnin ja laadun välillä on jatkuvaa. Asiakas on kaikkein keskeisin.
Työssäni on tärkeää pystyä sopeutumaan erilaisiin tilanteisiin nopeasti ja varmistaa, että asiakkaat saavat aina parasta palvelua.
Parasta Suomisella ovat työkaverit. Useimmista heistä on tullut vuosien saatossa läheisiä ystäviäni. Loistavat ja yhteistyökykyiset kollegat helpottavat päivittäistä työskentelyä monin tavoin. Toinen merkittävä asia on yrityksen koko. Suominen on ketterä sekä nopea päätöksenteossa, josta hyvänä esimerkkinä on sen kyky vastata nopeasti COVID-19 pandemian haasteisiin. Suominen on yksinkertaisesti hyvä paikka työskennellä.