Suomisen vuosikertomus ja vuosikooste 2010 julkaistu

Suominen Yhtymä Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2010 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikertomus ja tilinpäätös ovat saatavilla verkkoversiona ja pdf-tiedostoina osoitteessa http://annualreport.suominen.fi/ ja www.suominen.fi. Yhtiön vuosikertomusta ja tilinpäätöstä ei julkaista painetussa muodossa.
Vuosikooste Suomisen vuonna 2010 julkaisemista pörssitiedotteista ja -ilmoituksista on luettavissa osoitteessa www.suominen.fi. Osa tiedotteiden sisältämästä tiedosta saattaa olla vanhentunutta.

Tampereella 8.3.2011

SUOMINEN YHTYMÄ OYJ

Arto Kiiskinen talousjohtaja

Lisätietoja: talousjohtaja Arto Kiiskinen, puh. 010 214 300