Suominen tuo pyyhintätuotteisiin täysin uudenlaiset Designer Series -kuviot

Suominen Oyj      Lehdistötiedote      22.3.2017 klo 15.00

Suominen tuo pyyhintätuotteisiin täysin uudenlaiset Designer Series -kuviot

Suominen esittelee uuden Designer Series -pintakuviovalikoiman lastenhoitoon ja kodinhoitoon tarkoitetuissa kuitukankaissa. Designer Series sisältää uniikkeja hienopiirtoisia kuviomalleja, jotka Suominen on teettänyt yksinoikeudella ammattimuotoilijoilla. Kuviot on valmiiksi validoitu kuluttajilla eli kuluttajapalautteen perusteella Designer Series -kuvioituja pyyhintätuotteita pidetään pehmeinä ja puhdistamisessa hyvin toimivina.

Suominen on investoinut viime vuosina yli 60 miljoonaa euroa tuotantoteknologiansa parantamiseen Pohjois-Amerikan, Euroopan ja Etelä-Amerikan tehtaillaan, ja sen ansiosta Designer Series -pintakuvioiden tuotanto kaupallisessa mittakaavassa on mahdollista.

Suomisen Designer Series -valikoima vastaa niin kuluttajien kuin brändinomistajien moderneille pyyhintätuotteille asettamiin vaatimuksiin. Kuluttajat haluavat tehdä ostopäätöksiä helposti, joten pyyhkeiden kuvioinnin tulisi kertoa selkeästi pehmeydestä, puhdistustehosta tai molemmista. Brändinomistajat puolestaan haluavat markkinointipanostustensa vastineeksi tuotteita, jotka käyvät hyvin kaupaksi. Juuri näihin tarpeisiin Suomisen teknologiainvestointien mahdollistama Designer Series -kuviovalikoima vastaa. Samalla Suominen nousee kuviointi- ja teksturointimahdollisuuksissa kuitukangasvalmistajien ehdottomaan kärkeen.

”Tiimimme lähti kehittämään Designer Series -tuotteita aivan toiselta pohjalta kuin kuitukangasteollisuudessa yleensä on totuttu tekemällä yhteistyötä ammattimuotoilijoiden kanssa. Heidän näkemyksensä todella haastoivat meitä kokeilemaan, mihin paranneltu tuotantoteknologiamme pystyy”, sanoo Suomisen tuotekehityspäällikkö Vish Mazumder.

”Toinen uusi askel Suomisen kaltaiselle kuitukangasvalmistajalle oli kuluttajien näkemykset ottaminen suoraan mukaan tuotekehitykseen: selvitimme, millaiset kuvioita käyttäjät mieltävät pehmeimmiksi ja pyyhinnässä toimivimmiksi. Eri lähteistä saatu data koottiin yhteen, ja sen perusteella parhaiksi osoittautuneet kuviot tulevat nyt markkinoille Designer Series -valikoimassa”, Vish Mazumder jatkaa.

”Moni Suomisella on tehnyt paljon työtä Design Series -tuotteiden eteen niin tuotannon kuin tuotekehityksen puolella”, sanoo tuotepäällikkö Jon Arendt. ”Koko prosessi kuluttaja- ja asiakaspalautteineen tähtää tuotteisiin, joiden avulla asiakkaamme voivat tehdä oikeasti tulosta. Uskomme, että tämä vie Suomista kohti markkinalähtöistä tuotejohtajuutta.”

Lähetä sähköpostia

Product Manager, Baby