← Takaisin

Suominen tuo markkinoille uusia kuitukangastuotteita ja vahvistaa markkinatuntemustaan We Love Wipes -kampanjan tuella

Suominen Oyj   Lehdistötiedote 23.4.2013 klo 14.00

Suominen tuo markkinoille uusia kuitukangastuotteita ja vahvistaa markkinatuntemustaan We Love Wipes -kampanjan tuella

Suominen tuo markkinoille tänään kaksi uutta, innovatiivista kuitukangastuotetta teollisuuden pyyhintätuotteisiin. Lanseeraukset toteuttavat osaltaan Suomisen strategiaa, jonka mukaan yhtiö aikoo kasvattaa korkeamman lisäarvon tuotteiden osuutta valikoimassaan ja vahvistaa markkina-asemaansa teollisuuden ja kotitalouksien pyyhintätuotteissa.
Miamissa, Floridassa tänään alkavassa IDEA 2013 -tapahtumassa lanseerattavat uudet tuotteet, HERCULES™ Nonwoven ja EXODUS™ Nonwoven tarjoavat asiakkaille ominaisuuksiltaan erittäin korkealaatuisen tuotteen teollisuuden ja kotitalouksien pyyhintään. Molemmat tuotteet sisältävät sekä sellua että synteettisiä kuituja, minkä ansiosta ne ovat sekä kestäviä, imukykyisiä ja lujia. Silti HERCULES™ Nonwoven tuntuu iholla kangasmaisen pehmeältä, joten se sopii erinomaisesti myös nopeaan ja vaivattomaan käsien puhdistamiseen töiden lomassa. Molempia kuitukangastuotteita valmistetaan neljää eri neliöpainoa.

We Love Wipes -kampanja vahvistaa Suomisen kuluttajatuntemusta

Suominen julkistaa tänään IDEA 2013:ssa myös toimialalla uudenlaisen We Love Wipes -kuluttajakampanjan, jonka ytimessä on keskustelu sekä kuluttajien että muiden pyyhintätuotteiden arvoketjun toimijoiden kassa. Tavoitteena on parantaa edelleen Suomisen ymmärrystä kuluttajien tarpeista, jotta yhtiö voi palvella asiakkaitaan entistäkin paremmin ja kasvattaa korkeamman lisäarvon tuotteiden osuutta portfoliossaan.

We love wipes -kampanjalla Suominen haluaa lisätä pyyhkimistuotteiden ja niiden erilaisten käyttötapojen tunnettuutta kuluttajien keskuudessa sekä kannustaa kuluttajia kommunikointiin verkossa. Kampanjan keskiössä on www.welovewipes.com-verkkosivusto, joka sisältää paljon erilaisiin arjen tilanteisiin ja pyyhintään liittyvää kiinnostavaa sisältöä. Lisäksi kampanja hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia (mm. Facebook, Twitter ja Google+). Digitaalisen markkinointiviestinnän ohella kampanjaan kuuluu myös ammattilaistapahtumia.

”Suomisella innovaatioilla ei tarkoiteta pelkästään tuotekehitystä, vaan katsomme asiaa laajemmin liiketoiminnan käytäntöjen kehittämisen ja perinteisten näkökulmien haastamisen kannalta. Markkinat kehittyvät tällä hetkellä hyvin vauhdikkaasti, ja me aiomme tuoda jatkossa asiakkaillemme juuri oikeita tuotteita aiempaakin nopeammassa tahdissa. Tätä osaamistamme aiomme myös kehittää edelleen kuluttajien – pyyhkimistuotteiden todellisten asiantuntijoiden – tuella”, toteaa Jean-Marie Becker, Suomisen Kuitukankaat-yksikön johtaja.

Suomisen osasto IDEA 2013:ssa on 211, hallissa D

Lisätietoja: Jean-Marie Becker, johtaja, Suomisen Kuitukankaat-liiketoimintayksikkö, puh. +33 672 080 997 Alistair Brown, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Suomisen Kuitukankaat-liiketoimintayksikkö, +44 771 085 8288