Suominen tuo markkinoille suominen@work-kuitukangasvalikoiman ammattikäyttöön tarkoitetuille pyyhkeille

Suominen Oyj   Lehdistötiedote   4.5.2016 klo 15.00

Johtava kuitukangasvalmistaja Suominen lanseeraa suominen@work-kuitukangasvalikoiman ammattikäyttöön tarkoitettujen pyyhkeiden valmistukseen. Kyseisten kuitukankaiden loppukäyttökohteita voivat olla esimerkiksi pikaruokaravintoloissa, sairaaloissa ja tehtaissa käytetyt pyyhintätuotteet.

Käyttömahdollisuuksien laajuus ja ainutlaatuiset tuoteominaisuudet erottavat suominen@work-tuotteet tavanomaisista kuitukankaista, joita käytetään ammattilaisten pyyhintätuotteissa.

Suominen@work-valikoimaan sisältyy Suomisen olemassa olevia kuitukankaita sekä tuotteita, joita ei ole vielä lanseerattu markkinoille. Kaikki suominen@work-kuitukankaat on suunniteltu pyyhkeisiin, joilla turvataan työntekijöiden, kuluttajien ja potilaiden terveys kaikkein vaativimmissa olosuhteissa.

”Olennaista hyvässä ammattikäyttöön tarkoitetussa pyyhkeessä on, että sen pyyhintäominaisuudet säästävät käyttäjän aikaa ja viime kädessä rahaa. Suominen on globaali markkinajohtaja pyyhintätuotteisiin käytettävissä kuitukankaissa ja tietotaitomme tuotekehityksen saralla auttaa vastaamaan kaikkiin vaatimuksiin, joita pyyhkeisiin kohdistuu ammattikäytössä”, kertoo tuotepäällikkö Eileen Calder Suomiselta.

Suominen@work-tuotteet ovat saatavilla maailmanlaajuisesti. Suominen vahvistaa kykyään toimittaa näitä tuotteita investoimalla uuteen märkärainausta hyödyntävään tuotelinjaan Bethunen tehtaallaan Yhdysvalloissa sekä parantamalla tuotantolinjaansa Alicantessa, Espanjassa.