Suominen tuo markkinoille lastenhoitopyyhkeisiin tarkoitetun FIBRELLA® Ultrasoft -kuitukankaan

Suominen Oyj      Lehdistötiedote      3.3.2017 klo 14.00

Pyyhintään tarkoitettujen kuitukankaiden globaali markkinajohtaja Suominen tuo markkinoille FIBRELLA® Ultrasoft -kuitukankaan. Uutuustuote on markkinoiden pehmein lastenhoidon pyyhintätuotteisiin tarkoitettu kuitukangas. Pyyhintätuotevalmistajat hyötyvät myös siitä, että FIBRELLA® Ultrasoft on tehokas jatkojalostaa.

FIBRELLA® Ultrasoftin valmistamisen tekevät mahdolliseksi laaja kirjo erilaisia kuituja puuvillasta viskoosiin ja polyesteriin sekä Suomisen ainutlaatuisella tavalla paranneltu tuotantoprosessi. Pyyhintätuotteiden valmistajille FIBRELLA® Ultrasoft on yhtä helposti jatkojalostettava materiaali kuin tavanomainen vesineulaamalla valmistettu kuitukangas, mutta on lisäksi vielä paljon markkinoilla jo olevia tuotteita pehmeämpi. Niinpä FIBRELLA® Ultrasoftista valmistetut pyyhkeet ovat paras ratkaisu lastenhoitoon.

“FIBRELLA® Ultrasoft antaa mielenrauhaa kuluttajille”, kertoo tuotepäällikkö Jon Arendt Suomiselta.

“Olemme kiinnittäneet paljon huomiota uusien innovaatioiden hiomiseen lastenhoitotuotteissa. Sen työn tuloksena onnistuimme luomaan ainutlaatuisen tuotantoprosessiin, jonka lopputuote FIBRELLA® Ultrasoft on.”

FIBRELLA® Ultrasoft on saatavilla maailmanlaajuisesti useissa eri kuoseissa ja painoluokassa 30–80 g/m2.

Lähetä sähköpostia

Product Manager, Baby