Suominen tuo markkinoille GENESIS® Pro All Purpose -kuitukankaan ammattilaisten pyyhintätuotteisiin

Suominen Oyj      Lehdistötiedote      3.4.2017 klo 15.00

Pyyhintään tarkoitettujen kuitukankaiden globaali markkinajohtaja Suominen tuo markkinoille korkeamman lisäarvon GENESIS® Pro All Purpose -kuitukankaan, joka on tarkoitettu ammattilaisten pyyhintätuotteisiin. GENESIS® Pro All Purposessa näkyy Suomisen pitkä kokemus märkärainausteknologian käytöstä kuitukankaiden valmistuksessa, ja sen tuotannossa hyödynnetään Suomisen viimeisimpiä investointeja kyseiseen tuotantoteknologiaan.

GENESIS® Pro All Purpose on vahvin saatavilla oleva materiaali ammattilaisten pyyhintätuotteisiin – sekä kosteana että kuivana. Se on markkinoiden paksuin kuitukangas, jolla on lyömätön imukyky. Keveä GENESIS® Pro All Purpose -kuitukangas peittoaa pintapainoltaan painavammat kilpailevat tuotteet kaikissa keskeisissä tuoteominaisuuksissa.

”Tämä ei ole tyypillinen kuitukangas, mutta kylläkin tyypillinen Suomisen tuote, sillä se on suunniteltu loppukäyttäjää ajatellen”, sanoo Suomisen tuotepäällikkö Eileen Calder. ”Siksi GENESIS® Pro All Purpose on helppo ja nopeakäyttöinen työpaikkojen jokapäiväisissä siivoustarpeissa. Työntekijät voivat keskittyä tehtäviinsä, kun heidän ei tarvitse huolehtia pyyhkeen kestävyydestä niin helpoissa kuin vaativimmissakaan tilanteissa.”

GENESIS® Pro All Purpose on saatavilla monissa eri painoluokissa. Keveinkin tuote, GENESIS® Pro AP5000, on markkinoiden kestävin kuitukangas, joka verrattoman imukykynsä ansiosta on täydellinen materiaali pintojen puhdistamiseen ja työympäristöjen pitämiseen turvallisina. Vaativimmissa työtehtävissä, esimerkiksi metallilastuja, öljyä tai liuottimia pyyhittäessä, GENESIS® Pro AP8000 tarjoaa suojan pyyhintätuotteen käyttäjälle. Se on paksuin kuitukangas ammattilaisten pyyhintätuotteisiin jopa märkänä, minkä ansiosta se on erinomainen korvaaja tavanomaisille kangasräteille.

GENESIS® Pro All Purpose on saatavilla maailmanlaajuisesti ja se on osa Suominen@work-tuotetarjontaa.