Suominen tuo markkinoille FIBRELLA® Wrap -kuitukankaan kipsinaluspehmusteisiin

Johtava kuitukangasvalmistaja Suominen tuo Etelä-Amerikan markkinoille uuden FIBRELLA® Wrap -kuitukankaan, jota voidaan käyttää terveydenhuollossa pehmusteena kipsien alla ja haavanhoidossa. FIBRELLA® Wrap valmistetaan Suomisen Paulínian-tehtaalla Brasiliassa, jonka tuotantoteknologian parantamiseen yhtiö investoi vuonna 2015.

FIBRELLA® Wrap on erittäin pehmeä ja ihoystävällinen materiaali ja siten erinomainen vaihtoehto pehmusteeksi kipsien alle suojaamaan luita sekä pehmikkeeksi haavanhoitoon. Materiaali myötäilee kehon muotoja ja tekee kipsin käyttämisestä potilaalle mukavampaa.

Terveydenhuollon ammattilaisille FIBRELLA® Wrap -kuitukangas on helppo käyttää: se on tarpeeksi luja, jotta sen saa helposti kiedottua raajan ympäri, mutta se katkeaa kuitenkin tarvittaessa repäisemällä. FIBRELLA® Wrap on puhdas ja turvallinen materiaali, sillä se ei sisällä lisättyjä kemikaaleja tai sidosaineita ja se kestää steriloinnin yleisimmillä menetelmillä.

”Etelä-Amerikassa puuvillavanu on tyypillisin kipsinalusmateriaali. Sen heikkoutena on laadun epätasaisuus ja koska materiaali on heikkoa, sen rullaaminen raajan ympärille on hankalaa”, sanoo tuotepäällikkö Marika Mäkilä Suomiselta. ”FIBRELLA® Wrap on helppo käyttää ja se on todistetusti turvallinen ja puhdas materiaali. Lisäsi valmistamme tuotteen paikallisesti omalla tehtaallamme, joten voidaan sanoa, että FIBRELLA® Wrap on Etelä-Amerikan markkinoiden paras pehmustemateriaali.”

FIBRELLA® Wrap on saatavissa Etelä-Amerikassa ja sitä valmistetaan ISO 9001 -standardin mukaisesti tuotteen laadun ja turvallisuuden varmistamiseksi.

Lähetä sähköpostia

Product Manager, Medical