Suominen tuo markkinoille ammattilaisten pyyhintätuotteisiin tarkoitetun AIRLACE™ for Workplace -kuitukankaan

Suominen Oyj   Lehdistötiedote   16.1.2017 klo 14.30

Pyyhintään tarkoitettujen kuitukankaiden globaali markkinajohtaja Suominen tuo markkinoille AIRLACE™ for Workplace -kuitukankaan, joka on suunniteltu vaativan ammattilaiskäytön pyyhintätuotteisiin. Tämän uudentyyppisen kuitukankaan valmistamisen mahdollistavat investoinnit, joita Suominen on tehnyt hiljattain tuotantoteknologiaansa ja tuotekehityksessään.

AIRLACE™ for Workplace soveltuu käytettäväksi sekä kuivana että kosteana. Optimaalisen raaka-aineseoksensa ansiosta se on ylivoimainen yhdistelmä kestävyyttä, imukykyä ja nukkaamattomuutta, ja se on ihanteellinen vaihtoehto esimerkiksi rasva- ja öljytahrojen puhdistamiseen. Näiden ominaisuuksiensa ansiosta AIRLACE™ for Workplace on paras mahdollinen materiaali yleispyyhintään vaativissakin työympäristöissä.

Yrityksillä on tarve pitää työtilat turvallisina sekä asiakkailleen että työntekijöilleen. Lisäksi yritykset tarvitsevat pyyhintätuotteita, jotka ovat tehokkaampia käytössä ja säästävät kustannuksia. AIRLACE™ for Workplace -kuitukangas on suunniteltu vastaamaan erityisesti näihin tarpeisiin. AIRLACE™ for Workplace tuo etuja myös kuitukankaiden jatkojalostajille: se on helposti käsiteltävä ja tasalaatuinen materiaali, jonka hyvän saatavuuden takaa Suomisen hiljattain paranneltu tuotantoteknologia.

”Olemme onnistuneet tekemään AIRLACE™ for Workplace -kuitukankaasta imukyvyltään lyömättömän tuotteen. Se on myös tämänhetkistä markkinajohtajatuotetta kestävämpi sekä märkänä että kuivana käytettäessä. Niinpä voimme varmasti sanoa, että AIRLACE™ for Workplace on markkinoiden toimivin ja kustannustehokkain vaihtoehto”, sanoo Eileen Calder, Product Manager, Workplace.

AIRLACE™ for Workplace kuuluu Suominen@work-kuitukangasvalikoimaan. Se on saatavilla kolmessa eri pintapainossa (60, 65 ja 80 g/m2) ja myös värillisenä.