Suominen Joustopakkausten valmistamalle Finduksen pyttipannupakkaukselle finaalipaikka

Suominen Joustopakkaukset Oy:n painama ja Flexolahden toteuttama Findus Pytt i Panne Original on valittu The 2011 FlexoTech International Print & Innovations Awards -loppukilpailuun.
"Olemme tehneet tiivistä kehitystyötä Flexolahden kanssa ja loppukilpailupaikka on hieno tunnustus onnistuneesta työstä niin reprossa kuin painokoneella", toteaa repropäällikkö Antti-Jussi Mattila Suomiselta ja jatkaa "reprotyö ja fleksopainolaatat on toteutettu sertifioidulla HD-Flexo 2.0 -teknologialla, jonka olemme ottaneet menestyksellisesti käyttöön kuluneen vuoden aikana."

Kilpailutyö osallistuu sarjaan, jossa työ on aikaisemmin toteutettu toisella painomenetelmällä. "Finduksen töitä oli aikaisemmin toteutettu syväpainolla. Olemme erittäin otettuja siitä, että fleksopainatuksemme on laadullisesti kilpailukykyistä syväpainon kanssa", lopettaa Antti-Jussi Mattila.

Lisätietoja: Antti-Jussi Mattila, repropäällikkö, puh. 010 214 2203

Suominen Joustopakkaukset valmistaa muovikalvosta fleksopainettuja kuluttajapakkauksia teollisuuden ja kaupan käyttöön. Suominen on yksi Pohjois-Euroopan johtavista joustopakkausten valmistajista ja sillä on toimintaa Suomessa, Puolassa, Ruotsissa ja Venäjällä. Suominen Joustopakkaukset kuuluu Suominen Yhtymään, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli noin 173 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 900. www.suominen.fi