Suominen Joustopakkausten Nastolan tehtaan toiminta päättyy elokuussa

Suominen Joustopakkausten Nastolan tehtaan toiminta päättyy elokuun lopussa. Viime syksynä päättyneiden yhteistoimintaneuvottelujen seurauksena tehdas päätettiin lopettaa ja tuotanto siirtää Joustopakkausten muille tehtaille. Toimenpiteillä pyritään varmistamaan toimialan pidemmän tähtäimen kilpailukyky.
Nastolan tehtaan painotuotanto on jo päättynyt. Kalvotuotanto tulee päättymään juhannukseen mennessä. Laminointi jatkuu Nastolan tehtaalla heinäkuun loppuun asti, jonka jälkeen laminaattori siirretään Tampereelle. Lähetystoiminta jatkuu heinäkuun loppuun.

Tampereella 20.6.2011

Suominen Joustopakkaukset Oy

Mikko Pellinen toimialajohtaja

Lisätietoja antavat: Mikko Pellinen, toimialajohtaja, puh. 050 5557 534 Timo Leikas, tehdaspäällikkö, puh. 050 3855 640