Suominen Joustopakkauksille EskoArtworkin HD-sertifikaatti korkeasta painojäljestä

Suominen Joustopakkauksille on myönnetty kumppanuussertifikaatti pakkausrepro Flexolahti Oy:n kanssa yhteistyössä tehdyistä HD- (High Definition) eli korkean resoluution pakkauspainatuksista. Suominen on nyt virallisesti sertifioitu painotaloksi, joka täyttää korkean resoluution menetelmän tiukat laatuvaatimukset.
Sertifikaatin on myöntänyt EskoArtwork, joka omistaa HD-teknologian. Sertifikaatti osoittaa, että Suominen Joustopakkaukset pystyy vastaamaan vaativimpiin fleksopainatuksen haasteisiin. Se on myös tunnustus pitkäjänteisestä kehitystyöstä, jota Suomisella on tehty fleksopainatuksen laadun jatkuvan kehittämisen eteen.

"Haluamme olla korkean tason painotalo, joka täyttää asiakkaidemme haastavimmatkin painovaatimukset. Yhteistyömme Flexolahden kanssa antaa meille mahdollisuuden viedä painatuslaatumme täysin uudelle tasolle", sanoo Suomisen Suomen reprotoiminnoista vastaava repropäällikkö Antti-Jussi Mattila.

"Olemme hyvin ylpeitä tästä sertifikaatista, sillä näitä tuloksia ei ole saavutettu uusimmalla painokoneteknologialla. Tämä osoittaa, että voimme yhdistää menestyksellisesti vankan painatusosaamisemme ja nykyisen konekantamme uuteen teknologiaan, kertoo Suomisen Tampereen tehtaan painatuksesta vastaava tuotantoinsinööri Juhani Jokinen.

Lisätietoja: Antti-Jussi Mattila, repropäällikkö, puh. 010 214 2203

Suominen Joustopakkaukset valmistaa muovikalvosta fleksopainettuja kuluttajapakkauksia teollisuuden ja kaupan käyttöön. Suominen on yksi Pohjois-Euroopan johtavista joustopakkausten valmistajista ja sillä on toimintaa Suomessa, Puolassa, Ruotsissa ja Venäjällä. Suominen Joustopakkaukset kuuluu Suominen Yhtymään, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli noin 173 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 900. www.suominen.fi