Suominen Joustopakkaukset osallistuu Drinktec 2009 –messuille

Suominen Joustopakkaukset osallistuu Drinktec 2009 -messuille, jotka järjestetään New Munich Trade Fair Centre -messukeskuksessa Munchenissa 15. - 19.9.2009.
Drinktec on maailman suurin juomateollisuuteen ja nestemäisiin elintarvikkeisiin keskittyvä ammattitapahtuma. Messut kokoavat paikalliset ja kansainväliset yritykset yhteen ollen vuoden ehdoton päätapahtuma alan ammattilaisille, päätöksentekijöille, yritysjohdolle sekä sijoittajille. Drinktec esittelee globaalit innovaatiot sekä uusimmat teknologiat ja laitteet. Messut kattavat koko tuotantoketjun sisältäen erilaiset järjestelmäratkaisut.

Suominen haluaa olla asiakkaidensa haluttu kumppani, joka tuottaa innovatiivisia, lisäarvoa antavia tuotteita ja ratkaisuja. Toivotamme teidät tervetulleiksi osastollemme134 halliin B5 tutustumaan huippulaadukkaisiin etiketteihimme sekä uusimpaan innovaatioomme, ryhmäpakkauksiin soveltuvaan AmerShrinkTM kutistekalvoon.

Tervetuloa osastollemme 134 keskustelemaan lisää tulevaisuuden pakkaustarpeistanne!

Lisätietoa Drinktec-messuista ja tuotteistamme: Marianna Kivilahti, Suomi ja Benelux-maat, puh. +358 (0)10 214 23 53 Pawel Wozniak, Keski- ja Itä-Eurooppa, puh. +48 (0)60 395 86 58 Per-Owe Johansson, Skandinavia, puh. +46 (0)11 250 515 Olga Koukhta, Venäjä, puh. +7 (0)812 965 09 85

Booth B5.134