Suominen Joustopakkaukset mukana Pack & Emballage 2008 -messuilla

Olemme mukana Pack & Emballage -messuilla, jotka järjestetään Tukholman messukeskuksessa 21. - 22.10.2008.
easyFairs® Pack & Emballage -messut ovat Skandinavian johtavat pakkausalan messut, jotka kokoavat markkinoiden ammattilaiset yhteen. Messut keskittyvät uusimpiin materiaaleihin, koneisiin ja laitteisiin, design-suunnitteluun ja merkintäteknologioihin sekä kierrätykseen ja ympäristöystävällisiin pakkausratkaisuihin. Messuvieraat voivat myös osallistua maksuttomiin learnShopeihin, jotka ovat itsenäisiä miniseminaareja aiheinaan pakkausalan viimeisimmät trendit ja ajankohtaiset asiat.

Osastollamme C12:22 voi tutustua pakkausratkaisuun, joka tarjoaa kustannustehokkaan vaihtoehdon käsin pakkaamiselle tai suuremmalle pakkauslinjalle. Suomisen valmistamat systeemipussit ovat erittäin monikäyttöisiä ja sopivat esimerkiksi elintarvikkeiden, elektroniikkakomponenttien, varaosien tai lääketuotteiden pakkaamiseen.

Systeemipussit ovat kiinni toisissaan muodostaen ketjun, joka syötetään pakkauskoneen syöttötankoihin. Kone avaa yksittäisen pussin ja saumaa sen kiinni. Joustavan ratkaisumme takana on tiivis yhteistyö asiakkaidemme ja heidän pakkauskonetoimittajiensa kanssa, jolloin voimme räätälöidä pakkauksen juuri asiakkaamme tuotantolinjan mukaan.

Tule messuille keskustelemaan lisää juuri teille soveltuvasta pakkausratkaisusta!

Lisätietoa: Myyntipäällikkö Harri Virtanen, puh. 010 214 2297