Suominen Joustopakkaukset mukana Modern Bakery Moscow-messuilla

Suominen Joustopakkaukset osallistuu Modern Bakery Moscow -messuille, jotka järjestetään Expocentre Fairgrounds:issa Moskovassa 10. - 13.10.2011.
Modern Bakery Moscow:sta on kehittynyt johtava teollisuuden messutapahtuma ja tärkeä verkostoitumistilaisuus, joka auttaa kansainvälisiä yrityksiä menestyksekkäästi hoitamaan liiketoimintaa sekä Venäjällä että IVY-maissa. Hyödynnä tilaisuus saada tutustua Venäjän markkinoihin ja esitellä itsesi markkinajohtajille. Tämä on erinomainen tilaisuus saada tietoa innovatiivisista ratkaisuista sekä luoda uusia suhteita ja ylläpitää olemassa olevia suhteita.

Modern Bakery Moscow on n. 200 näytteilleasettajallaan ainoa vakiintunut verkostoitumisalusta Venäjän teollisuudelle. Näytteilleasettajien kirjo pitää sisällään koko leivontateollisuuden.

Osastollamme 7.D.14 voit tutustua AmerChain™-pakkausratkaisumme, joka yhdistää valmiit pakkaukset joustavaan pakkauskoneeseen. AmerChain™ tarjoaa kustannustehokkaan vaihtoehdon käsin pakkaamiselle tai suurelle pakkauslinjalle.

Tule messuille keskustelemaan lisää juuri teille soveltuvasta pakkausratkaisusta!

Lisätietoja: Myyntipäällikkö Harri Virtanen, puh. 010 214 2297