Suominen Joustopakkaukset mukana Elintarviketeollisuus 2008 –messuilla

Olemme mukana Suomen suurimmilla elintarviketeollisuuden messuilla, Tampereen Messu- ja urheilukeskuksessa 14. - 16.05. Messut kattavat monipuolisesti alan tuotteet ja palvelut raaka-aineista puolivalmisiin ja valmiisiin tuotteisiin, tuotantomenetelmiin, koneisiin ja pakkaamiseen.
Suominen osallistuu messuille yhdessä pakkauskonevalmistaja Jujoman kanssa. Yhteisosastollamme voit tutustua joustavaan pakkausprosessiin, jossa yhdistyvät Suomisen systeemipakkaukset sekä Jujoman Kepakko-ketjupussipakkauskone. Näin voimme tarjota kustannustehokkaan vaihtoehdon käsin pakkaamiselle tai suuremmalle pakkauslinjalle.

Messujen yhteydessä torstaina 15.5. klo. 10-12.30 järjestetään kattava seminaari aiheesta Pakkausprosessin optimoinnin haasteet ja ratkaisut. Suominen Joustopakkausten osuudessa kehityspäällikkö Ari-Pekka Pietilä kertoo markkinoiden ja asiakkaan tuotantoprosessin asettamista haasteista pakkaukselle. Tarkemmat aikataulut löytyvät osoitteesta: www.elintarviketeollisuus.fi.

Tervetuloa osastollemme A720 keskustelemaan innovatiivista pakkausratkaisuistamme. Nähdään messuilla!