Suominen Joustopakkaukset aloittaa Tampereen tehtaalla lomautuksia koskevat yt-neuvottelut

Yleisen markkinatilanteen ja asiakkaiden ilmoittamien arvioiden perusteella Suominen Joustopakkaukset Oy:n tuotteiden kysynnän arvioidaan olevan alhainen seuraavan puolen vuoden aikana. Tästä syystä Suominen Joustopakkaukset Oy käynnistää Tampereen tehtaalla noin 170 henkilöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut mahdollisista määräaikaisista lomautuksista, jotka toteutettaisiin seuraavien kuuden kuukauden aikana lyhemmissä jaksoissa. Lomautusjakson kokonaispituus olisi enintään 40 päivää henkilöä kohden.
Suominen Joustopakkaukset Oy on osa Suominen-konsernia. Se toimii Tampereella ja valmistaa hygienia-, elintarvike- ja kaupan pakkauksia.

Helsingissä 31.7.2012

Suominen Oyj

Nina Kopola toimitusjohtaja

Lisätietoja antavat: Toimitusjohtaja Nina Kopola, puh. 010 214 300 Toimialajohtaja Mikko Pellinen, puh. 050 555 7534

Suominen toimittaa teollisuudelle ja kaupalle kuitukankaita, kosteuspyyhkeitä ja jousto-pakkauksia, jotka menevät edelleen kuluttajien päivittäiseen käyttöön. Yhtiöllä on kaksi toimialaa: Pyyhintä ja Joustopakkaukset.