Reima Kerttula Suomisen Joustopakkaukset-liiketoiminta-alueen johtoon

Suominen Oyj Pörssitiedote 9.12.2013 klo 11.15

REIMA KERTTULA SUOMISEN JOUSTOPAKKAUKSET-LIIKETOIMINTA-ALUEEN JOHTOON

Reima Kerttula (DI) on nimitetty Suominen Oyj:n Joustopakkaukset-liiketoiminta-alueen johtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.1.2014 alkaen. Reima Kerttulalla on pitkä ja monipuolinen työura Metso-konsernissa ja sen edeltäjäyhtiöissä. Viimeksi hän toimi aiemmin Tamfeltina tunnetun Metso Fabrics Inc:n toimitusjohtajana. Kerttula raportoi tehtävässään Suominen Oyj:n toimitusjohtajalle Nina Kopolalle.

”Reima Kerttula on hyvin kokenut teollisen liiketoiminnan johtaja ja kehittäjä. Olen erittäin iloinen siitä, että saamme hänet joukkoomme nyt, kun Joustopakkausten tervehdyttämisohjelmassa alkaa uusi toimeenpanon vaihe”, Suominen Oyj:n toimitusjohtaja Nina Kopola sanoo.

Joustopakkaukset-liiketoiminnan johtajana joulukuusta 2012 toiminut Olli E. Juvonen siirtyy uusiin tehtäviin Suomisen ulkopuolelle.

”Olli E. Juvosen johdolla aloitettu liiketoiminnan tervehdyttämisohjelma on hyvässä vauhdissa. Joustopakkausten myynti on kehittynyt vuoden 2013 varsin positiivisesti ja liiketoimintastrategia on uudistettu. Haluan lämpimästi kiittää Ollia erinomaisesta panoksesta yhtiömme hyväksi”, Kopola toteaa.

Suominen Oyj

Nina Kopola, toimitusjohtaja